Wednesday, August 15, 2007

Moi tiistai.



Mun kuuluis olla nyt treeneissä. Arvatkaa miksen oo? Koska oon kipee. VÄÄRIN! Koska olin kipee, nii en voi heti mennä treeneihin. Huh.Kuulin et oon merenneito. Huh * 2 ! Nojoo, en tiiä, ku löysin netist vaa tollasii kuvii jostai lihavist merenneidoist. Kiitti näistä laamat.Telkus tulis nyt Dr.Phil, mutten ees mee kattoo. Se on oikeesti ihan sairas ukko. Nojoo siis hyvähän se on jos se tolllasel pskal elättää ittensä, mut siis noiden vieraiden kannalta. :D ja seki niinku et sitä katotaan. Jep joo ihan sama. Ajattelin ku oon nyt sit kuulema kai merenneito, nii et jos toi ööö ois vaikka laama. Mun mielest laama ja merenneito liittyy tosi paljo toisiinsa. Toivottavasti Fifille ja muille kuuluu hyvää. En oo nähny niit nyt kahteen päivään. Hieman on niitäki veikkoja ikävä, mut mikäs siinä. Fifiki soitti ja kerto, et tuntee ittensä yksinäiseks. Ei mitää, voin hankkii niille uusii kamui. ::DDDd:DDd

No comments: