Tuesday, July 24, 2007

Moi


Tänään oli aika hassu päivä.Koulus oli mussanesitelmä (jee tosi oleennaista) ja tein sen F.B.I:n -Syön tänään biisistä. :D Sit koulun jälkeen menin kotiin ja koneelle. Tää on kans tosi uutta mun elämässä Heheheheheheh Hee HEe hEe. Jep olin sit koton ja joskus illal menin Kontulaa, ku mul oli alkamas treenit seittemältä. No oon tottunu siihe, et sinne pääsee aikasemmi sisälle sinne mestaan, mut eipä päässy tänää.. ja olin taas ajoissa. Kiertelin sit ympäri Kontulaa ja näin meidän koulun erityismaikan (vai onkse apuope?) Nojoo tää maikka oli iha hassu. Se oli sen miehen ja 2 kaverin kans siinä. Ne oli tuomas jotai Jeesuksen sanomaa yms. Selitti iha viimesenpäälle, et kuinka mäki voin viel pelastuu jne. Kyl se välil puhu iha normeikin, mut sit niinku just lässytti mulle hirveesti jostai rukouksist sun muista. Olin vähän et oookoo, ei ois siitäkään maikasta uskonu. Joo, niin jännä tarina ku toi olikin, nii sit meninki treeneihin. Häähähähä taitoin mun niskan jotenki ja nyt se on tosi kipee. Saa lohduttaa. Treenien jälkee meninki sit kotiin kohti. Itiksen metriksel oli joku tosi hauska mies. Se näytti eka iha spugelta, mut ei se sit ollukkaan. Ihan selkeesti se puhu yms. Se vaan sano, että kyllä se Suomen lähdeveden tunnistaa, et kyllä mulla on varmasti jotain vahvempaa tossa mun pullossa. Sit se osas tehä kaikkii eri äänii, sillei naisen ääntä jne. Tää Timppamies sit kans osas sillei sateenvarjoo pyörittää yhel sormel yms. Ja puhuu vatsasta! Kunnon sirkusfriikki. :D Sit sil liikku sillei kulmakarvat, päänahka ja korvat samaa aikaa. :D Huh. Nojoo, se sano et se ilmestyy taas sinne metrikselle joku päivä.Meninki sit kotiin tultuuni ulos jossai vaihees. Hähähähä, nyt on niskat viel kipeemmät. :D Ihan vaan, että kaikkia varmaan kiinnostaa mun niskatarina. Joo, jep.. kiitti.:D Nojoo, se oli siinä sitten. Onneks en kirjottanu paljoo enkä ainakaa turhii juttui. Moro!

No comments: